Thursday, May 28, 2009

某個時候的我很沉迷於筆仙....



因為果陣番工果度有一班志同道合既朋友....

所以每落場..收工...都會約埋一齊係d無人既地方...

我地多數叫老地方.....係甘e吹兩句就玩....

話說有一個同事佢話自己本身有隻家鬼...甘佢果次就自己玩..

我地係隔離睇...之後玩玩下原來我地個個都有家鬼....

我自己都有...仲記得果陣輪到請我果陣上黎果陣.....

佢第一句講既野我記到而加...我諗會記一世.........




"我好掛住你呀"

絕對真人真事....而加諗番起都寒寒地.....



之後仲有d因為玩筆仙而同果d有親密關係...

開始慢慢感覺倒佢地既存在....慢慢feel倒佢地係心入面同我溝通....



2.親密關係當然唔係人類果種....

係會開始feel倒佢係隔離or跟住你....

玩得最勁果排直情唔洗用筆...係心入面可以同佢地溝通倒.....

....講番之前果件事.....

甘我個fd1請上黎...我個家鬼係張紙度第1句就係我好掛住你....

本身我睇唔清楚佢寫乜...但係我個fd同我gf同一時間都話"好掛住你呀"

即刻心都寒埋....腦海1片空白....都唔知講咩好....

咪問佢係邊個囉.......之後佢問我記唔記得xx年x月x日我係邊做過d乜.....

佢知我gf可以feel倒佢地講咩..簡單d黎講者係通靈...

所以之後都係由我gf把口講出黎....但係講果陣既語氣完全係第2個人...

變得好惡...好似好大怨氣甘...

甘簡稱佢叫"mn"..mn話等左我好耐....叫我陪佢耐d.....唔準甘快走...

嘩..唔係講笑...真係嚇到心都黎晒..........

No comments:

Google