Thursday, January 28, 2010

停車場經歷~昨晚的事(怕怕!)


事源昨晚我外父入伙請飲, 我8點多dd"查"車到佢屋企既停車場, 一入到去我個人都既感覺都唔都唔係咁好, 果到黑"媽媽" 又陰森, 路又好窄, 我自問都開左車好耐, 同唔開快車,好小心的人, 但都括花左架車小小, 咁我都冇為意係d咩事啦~咁泊完算啦, 走啦~上去食飯.ok食飽哂冇完全忘記哂頭停車場d野~ 咁我叫老婆係樓下等我~我去拿車啦
我泊左係2/f 咁我就撘lift 按2/f出, 一出我頭先泊車入黎既唔好感覺又出現啦~ (心諗唔好理啦 快快開車走人)
我一直行就到架車的時(距離大約3-4米咁上下) 係我左眼的左上方出現左一個人影行過,我當堂突一突, 就轉頭看真d~點知咩都冇~我心諗有呢d感覺真係心知不炒~點知真係中招...唉真係怕怕.. 咁我就咩都唔理拿拿林上車, 點知仲有事發生, 開門, 著車, 事情又出現喇, 係咁"達"車...係咁"達"..係咁"達"..係咁"達"..係咁"達"都"達"唔著~起碼..10分鐘我知中招喇....我"達"下~"達"下就停左~心講左句話:對唔住呀~走架喇, 黎同老豆食飯, 你比我走啦.. 講完立即架車就著喇.. 哇個心真係吓到卜卜卜...跟住就硬住頭皮. 以勁高既速度~離開!!
哇~你話真係.....唉怕怕....

1 comment:

Michael said...

我有啲系马来见鬼的实录。刚开始佐我个人咯部落分享我见鬼经验,亦增设佐个虚构的鬼怪鬼事篇。

欢迎到访于:http://michaelbullog.blogspot.com

Google